Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Zarządzenie Nr 52/2019 Wójta Gminy Skąpe z dnia 30 sierpnia 2019 roku w sprawie udzielenia pełnomocnictwa dyrektorowi Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Powstania Warszawskiego w Ołoboku
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2019-11-27 09:35:56 przez Michał Czajka
Akapit nr - brak tytułu
Zarządzenie Nr 52/2019
Wójta Gminy Skąpe
z dnia 30 sierpnia 2019 roku
w sprawie udzielenia pełnomocnictwa dyrektorowi Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Powstania Warszawskiego w Ołoboku
Na podstawie art. 47 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym
(Dz.U. z 2019r., poz. 506 późn. zm.), art. 98 i 99 § 2 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2019 r., poz. 1145 z późn. zm.), art. 86 i 87 § 2 ustawy z dnia 17 listopada 1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. z 2019r., poz. 1460 z późn. zm.); art. 33 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018r. poz. 2096 z późn. zm.), art. 15 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
(Dz.U. z 2019r., poz. 506 późn. zm.), art. 98 i 99 § 2 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2019 r., poz. 1145 z późn. zm.), art. 86 i 87 § 2 ustawy z dnia 17 listopada 1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. z 2019r., poz. 1460 z późn. zm.); art. 33 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018r. poz. 2096 z późn. zm.), art. 15 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Udzielam pełnomocnictwa Pani Barbarze Gławdel do działania w imieniu i na rzecz Gminy Skąpe w zakresie zwykłego zarządu szkoły, w zakresie:
- opracowania planu finansowego szkoły zgodnie z przepisami ustawy z dnia
27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 869 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi. - podejmowania czynności w zakresie realizacji rocznego planu finansowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zaciąganie zobowiązań finansowych do wysokości środków przewidzianych w planie finansowym szkoły.
- zawierania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych w zakresie niezbędnym do zapewnienia ciągłości bieżącego działania i utrzymania szkoły dotyczących np. dostaw energii elektrycznej, wody, odprowadzania ścieków, wywozu nieczystości itp.
- zawierania, zgodnie z odrębnymi przepisami, umów najmu, bądź dzierżawy mienia Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Powstania Warszawskiego w Ołoboku, których płatność przekracza rok budżetowy.
- występowania przed sądami polskimi i organami ścigania w zakresie działania szkoły i ustanowienia pełnomocników procesowych.
- udzielania zamówień publicznych i prowadzenie procedur z zachowaniem przepisów prawa - ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.).
§ 2. 1. Pełnomocnictwa udziela się na czas powierzenia Pani Barbarze Gławdel funkcji dyrektora Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Powstania Warszawskiego w Ołoboku i po tym terminie wygasa.
2. Pełnomocnictwo może być w każdym czasie odwołane.
§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 września 2019r.